terug in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Pim & Rijn Kuit & vd kleij - WaarBenJij.nu terug in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Pim & Rijn Kuit & vd kleij - WaarBenJij.nu

terug in Sydney

Door: rijn en pim

Blijf op de hoogte en volg Pim & Rijn

20 Juni 2009 | Australië, Sydney

We zijn weer terug in Sydney om onze auto te kunnen verkopen. Het is niet echt chill om hier te vast te zitten na al de vrijheid die we gewend waren maar we kunnen wel 3 weken festen hier. Het werd ook tijd om de auto te verkopen want 3 dagen geleden begon hij wel heel erg rare geluiden te maken nu maar hopen dat we domme kopers hebben :P

In de tijd sinds ons laatste bericht hebben we goed budget kunnen leven. We hebben niet ingeleverd op onze eten en drinken maar wel op bezine en camperen. Het is heel goed gelukt want in de 2 weken hebben we maar 2 dagen betaald voor onze plaats :P

Op onze route naar Sydney kwamen we voor de laatste keer langs Byron Bay waar we nog maar een keer naar Cheeky Monkeys zijn gegaan, goeie club! Hier bedachten we ook om een surfcursus te gaan doen want je kan niet terug uit australie komen zonder dat gedaan te hebben. Hele mooie dag uitgezocht op een plek met wat kleinere golven die wel eindeloos door rolde, wat echt perfect is om het te leren. We hebben een paar goeie golven kunnen pakken en soms selfs 40-50 meter kunnen surfen!!!

Nu hopen dat we minstens 2800 dollar kunnen vangen voor de auto, die we wel echt gaan missen :( onze eerste auto! en hij was zo chill. We moeten hem nog wel helemaal schrobben van binnen en buiten... omdat we nooit wat hebben schoongemaakt in 3,5 maand.

• 20 Juni 2009 - 06:25

Lida:

Hey lieverds,

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn in Sydney. En nu maar hopen dat je de auto goed kunt verkopen. Ik wens jullie nog veel plezier de laatste weken in Sydney. Het aftellen is wat mij betreft begonnen. Zal toch wel fijn zijn hoor om jullie weer thuis te hebben.

Dikke kus Lida

• 21 Juni 2009 - 13:01

Joost:

Hee gasten, nu alweer terug in sydney en strax door naar nieuw-zeeland en dan.. zit jullie reis dr weer bijna op :P ik kreeg van len een doorgestuurd smsje van jullie maar ik ga niets terug sturen want k ga jullie aankomende dinsdag even bellen voor pib ze verjaardag ;) Greetz vanaf hier van mij, lau, len en me paps en mams. veel plezier nog!

• 21 Juni 2009 - 15:39

Annemarie En Herman:

Vanaf de Franse camping: mooie fotos, succes met de verkoop. volgende week zijn we weer thuis. Veel plezier verder!
    Dikke kus!

• 23 Juni 2009 - 09:33

Aimée:

Heeeyyy Pim!!!!
    Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! :D
    Vandaag nog een spannend avontuur voor je verjaardag??? In ieder geval heel veel plezier en je hele reis is toch al een feest toch? ;)
    Je verjaardag nog maar ff inhalen als je terug bent, op mysteryland bijvoorbeeld ;)
    Tot jullie volgende bericht :D
    XXX

• 23 Juni 2009 - 15:50

Tabes:

Hey jongens! auto verkopen moet zeker lukken hij glimt helemaal! PIB gefeliciteerd met je verjaardag sorry dat ik niet kon bellen maar nu fulltime aan het werk nog ff geld vangen voor de vakantie:D ik bel jullie dit weekend even ps de man zonder schaduw komt naar mysteryland we gaan los als beesten;) ciao!

• 23 Juni 2009 - 16:51

Joyce:

Lieve Pimmie!! Gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een geweldige dag hebt!
    Love you xxx

• 24 Juni 2009 - 13:03

Rijn:

man zonder schaduw dat belooft wat! Verjaardag van Pim goed geviert gister, Pimmelmans is nu zelfs ziek... We werden alleen overal geweigerd :S omdat in australie als je een beetje gedronken hebt je niet meer binnenkomt soms dan... :P maar samen met mensen van onze kamer echt gelachen

• 24 Juni 2009 - 18:08

Charlotte:

Hee Pim,

Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik ben net terug van een weekje Turkije, dus kon je niet eerder feliciteren.

Nog veel plezier allebei de laatste weken en tot snel!

Liefs, Charlotte

• 27 Juni 2009 - 11:48

Annemarie:

Hoi mannen,

Nog ff genieten van het laatste deel jullie reis! Succes met de verkoop van de super schone en glimmende auto. Wij zijn dus weer terug en hebben het prima gehad. Lekker gefietst, leuke terrasjes.
    Pim nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    xxx

• 30 Juni 2009 - 17:18

Leonor:

Hey jongens!
    Pib nog gefeliciteerd met je verjaardag, wilde bellen maar dat lukt niet :S En een computer had ik ook niet in de buurt (als je in de middle of nowhere slaapt is er geen onvangst >.<)

Ik zie dat jullie die auto toch schoon gekregen hebben, en dat na 3,5 maand met jullie die erin slapen ;) Das toch een prestatie.
    Jullie zullen die auto vast wel kwijt kunnen, er lopen altijd backpackers rond die dat wel handig zouden vinden.

Nou nog eventjes, en dan zijn jullie weer thuis. Ik heb jullie wel gemist hoor:D

Kusjes