nog steeds in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Pim & Rijn Kuit & vd kleij - WaarBenJij.nu nog steeds in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Pim & Rijn Kuit & vd kleij - WaarBenJij.nu

nog steeds in Sydney

Door: rijn en pim

Blijf op de hoogte en volg Pim & Rijn

10 Juli 2009 | Australië, Sydney

We zitten nog steeds in Sydney... We dachten de 10e te vertrekken naar Christchurch ( Nieuw-Zeeland), maar na vandaag gecheckt te hebben bleek het de 13e te zijn ( was altijd al zo geweest). Dus we zijn nu brak omdat we al onze laatste dag gevierd hebben :P. Maar we moeten ons dus nog maar een paar dagen vermaken hier voor we het vliegtuig kunnen pakken, wat geen probleem is ;). Voor de rest niet zoveel te melden. Zodra we In Niuew-Zeeland aankomen zullen we weer van ons laten horen. Nu kijken waar er nog wat te doen is in het hostel, altijd wel wat te doen hier ;)

• 09 Juli 2009 - 18:12

Cor:

Tjongejongejonge jullie zijn wat dat betreft ook nog geen spat veranderd zeg. Komen jullie wel de 11e augustus terug of wordt dat ook later? Geniet dan nog maar ff in Sydney, wat wel lukken zal, en heel veel plezier in het koude New Zeeland, en pas op de ledematen. Liever geen gipsvlucht terug toch?
    Tot gauw kerels!!!

• 10 Juli 2009 - 06:41

Lida:

Hey lieverds,

Echt iets voor jullie jongens! Maar volgens mij vermaken jullie je nog wel een paar dagen daar.
    Let wel ff goed op de datum van de terugvluchten he?

Dikke kus Lida

• 10 Juli 2009 - 08:50

Annemarie:

Heren, dat is niet slim hè.... De terugvlucht moet wel kloppen hoor, vanwege de bruiloft. Dagje eerder o.k. Dagje later geeft toestanden.

Tot hoors, mails en veel plezier .

x

• 10 Juli 2009 - 17:14