geen werk voor ons - Reisverslag uit Sydney, Australië van Pim & Rijn Kuit & vd kleij - WaarBenJij.nu geen werk voor ons - Reisverslag uit Sydney, Australië van Pim & Rijn Kuit & vd kleij - WaarBenJij.nu

geen werk voor ons

Door: rijn en pim

Blijf op de hoogte en volg Pim & Rijn

01 Juni 2009 | Australië, Sydney

Geen werk voor ons we hebben rondgezocht en gevraagd maar er is bijna helemaal niks in Australie. Onze timing is ook niet echt goed want het drukke harvest seizoen is over en met de crisis die bezig is. Dus we letten nu op onze centen en leven goedkoop wat goed te doen is. We proberen zoveel mogelijk gratis te pitten door rangers in national parks te ontwijken en langs de weg te pitten. Soms een caravan park oplopen om een douche te pakken.

Sinds 2 weken geleden zijn we weer langzaam naar het Noorden gaan rijden richting Airlie Beach om een boottrip te kunnen doen. In een national park toen onze eerste slang gespot! (zie foto) Paar dagen geleden zijn we de trip gaan maken bij Whitsundays islands. De eerste stop was op een strand dat echt te mooi was Helemaal spierwit in de zon. In de baai nog een zeeschildpad gespot! Hierna verder naar een ander eiland waar we langs de kust zijn gaan snorkelen en duiken. Echt de mooiste vissen hier gezien in alle kleuren.

Nu zijn we onderweg naar Sydny waar we over 2 weken onze auto moeten verkopen. Maar eerst willen we nog een stop maken in Byron Bay voor een surfcursus. Het is wel jammer dat we naar het Zuiden moeten want het word steeds kouder hoe verder we komen.

• 01 Juni 2009 - 05:13

Lida:

Hey lieverds,

Wat fijn om weer wat van jullie te horen. Jammer dat jullie geen werk kunnen vinden. Maar ook heel goed om low budget te leren leven toch?? Ik ben trots op jullie hoor! Geniet nog maar even van de laatste weekjes met jullie auto/huis.

Liefs,

Lida

• 01 Juni 2009 - 10:37

Jolien:

Hey, wat leuk om weer iets van jullie te horen! Ik weet niet of ik pech heb of dat het bereik bij jullie slecht is, maar ik heb al zo vaak een poging gedaan jullie te bellen! Krijg elke keer te horen "0406 blabla isn't available rigt now.." Heb inmiddels mijn scriptie ingeleverd en morgen een sollicitatiegesprek! Nou goed, ik blijf 't proberen dus hopelijk tot snel! Dikke kus

ps. Rientje, is je wax op?

• 01 Juni 2009 - 11:22

Joost:

Hee kerels, geen werk dus he.. das kut. Maja low budget leven kunnen jullie ook wel, cker rijn ;) wij zijn hier laatst naar de nieuwe challenge geweest en die is echt mooi geworden. nou veel succes met binnenkort de auto verkopen en naar nieuw zeeland afreizen. Greetz Joost

• 02 Juni 2009 - 19:49

Bram:

Dag mensen van het mooie leven,

goed om weer es bericht te krijgen! uiteraard probeer ik jullie ook te bellen maar blijkbaar wil dat niet zo vlotten. bestaan er geen ausikappers dan!? ik zal nog wat pogingen ondernemen om te bellen en in de tussentijd maar weer veel plezier op het steeds kleiner wordende budget ;)

ciao

• 05 Juni 2009 - 03:26

Rijn:

dat is mijn net uit bed surferslook

• 05 Juni 2009 - 03:27

Rijnenpim:

we hebben de laatste tijd ff veel in national parks doorgebracht, waar we meestal geen bereik hebben. gewoon blijven proberen!

• 06 Juni 2009 - 12:53

Tabes:

chill back to basic:) als werken niet echt nodig waarom zou je het dan ook doen:) dat kan je later in je leven nog genoeg doen. chille bosjes man look rijn je lijkt wel een beetje op die gozer die met een verwildert kapsel in amsterdam op een kleedje stond met koninginnendag:)

• 15 Juni 2009 - 14:07

Aimee:

Ongelofelijk....die foto's zijn echt mooi! Geweldig om zo wat van de wereld te zien niet waar? En wij zitten maar in dit koude kikkerlandje met onze mooie weilanden en dijkjes :S Rijn, het was hopelijk geen giftige slang toch? Of was ie heel braaf? Binnen twee maanden alweer terug, gaat snel de tijd ;) of hebben jullie inmiddels al heimwee?
    XXX