auto kwijt!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Pim & Rijn Kuit & vd kleij - WaarBenJij.nu auto kwijt!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Pim & Rijn Kuit & vd kleij - WaarBenJij.nu

auto kwijt!!

Door: rijn en pim

Blijf op de hoogte en volg Pim & Rijn

06 Juli 2009 | Australië, Sydney

Auto Verkocht! heel chill eindelijk ervan af zijn. Na 1,5 week belde er een canadese gozer op die wel geinteresseerd. Het plan was dat Rijn eerder bij de auto zou zijn om een stuk toiletpapier weg te halen, omdat het lekte in de auto. We kwamen pas tijdens de dag van het schoonmaken erachter dat er een lekkage in de auto was (vandaar dat er altijd 1 kant van de auto nat was..). Het plan werkte niet omdat ik der verkeerde trein had gepakt. Uitendelijk kwamen we tegelijk aan lieten we de auto zien en heel sniekie de tape met toiletpapier weggetrokken. Onze auto stond er natuurlijk prachtig bij na ons uren boenen en alles was goed. Toen we de auto starte maakte hij een heel fout geluid. Maar de canadees zei dat het goed klonk en na een rondrit was hij tevreden en wou hem meteen kopen. Na wat onderhandelen uiteindelijk 2600 dollar voor gekregen, heel chill en we kunnen onse laatste dagen feesten zonder zorgen.

Over 5 dagen is het tijd voor Nieuw-Zeeland!!! Skien, bungeejumpen en gletsjers bezoeken. We hebben geen telefoon daar maar we zullen wel berichten schrijven.

• 05 Juli 2009 - 18:18

Lida:

Hey lieverds,

Ik ben trots op jullie hoor. Jullie ontwikkelen allemaal kwaliteiten (verkopers) die wij nooit van jullie verwacht hebben. Ik wens jullie heel veel plezier in Nieuw Zeeland. Kijk wel uit voor de beentjes he?

Liefs en kus,

Lida

• 05 Juli 2009 - 21:14

Annemarie:

Hey mannen,

Bungeejumpen!!!! Dat had ik nou liever niet willen weten. Doen jullie alsjeblieft heel erg voorzichtig? Veel plezier en goede reis naar Nieuw-Zeeland.

Dikke kus.

• 05 Juli 2009 - 21:25

Jolien:

Hey Rientje,

Kom net thuis van een heerlijke BBQ bij papa en mama. Morgen weer aan de stage.. Ik zal proberen je nog een keer te bellen voordat jullie naar NZ vertrekken. Relaxed van de auto!

xxx Jolien