Rustig aan - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Pim & Rijn Kuit & vd kleij - WaarBenJij.nu Rustig aan - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Pim & Rijn Kuit & vd kleij - WaarBenJij.nu

Rustig aan

Door: rijn en pim

Blijf op de hoogte en volg Pim & Rijn

20 April 2009 | Australië, Coffs Harbour

tijd geleden sinds ons laatste bericht uit Cairns, ik geloof 2 of 3 weken geleden? Zoveel gedaan en veel mensen ontmoet. In cairns hebben we 2 duitsers ontmoet waar we mee verder zijn gaan reizen. De eerste week zijn we langs de oostkust naar het zuiden gaan rijden wat schraal was omdat het continue regende overal. We hebben ons alsnog wel vermaakt omdat we steeds in toeristische plaatsen verbleven waar je goed uit kon gaan. Toen het weer eindelijk een beetje opgeknapt was, zijn we weer verder gaan toeren door het zuiden van queensland. Hier hebben we brisbane bezocht, waar we ff een avondje goed gefeest hebben om rijn zn verjaardag te vieren. Verder zijn we nog in een aantal kleine dorpjes geweest in die omgeving, zoals bijv. Nimbin. Na vele kilometers rijden over schrale en steile bergpaadjes belandden we op de top van een berg plotseling in een hippie dorpje. Overal spacend gekleurde huizen en hippies in de straten.

Wat we de laatste tijd veel doen samen met de duitsers is overnachten in national parks. Hier zitten we overdag gewoon lekker te vissen, zwemmen, in de bush rondlopen of gewoon chillen. 's Avonds bouwen we een kampvuur waar we aardappels in poffen en natuurlijk stickbread! (deeg op een stokje) op maken, ongeveer een kilo per avond. Meestal is er geen douche, maar er is altijd wel een rivier of zee in de buurt waar je in kan duiken.

Binnenkort wouden we beginnen met werken maar het blijkt dat je nog iets moet aanvragen om minder belasting te hoeven betalen. Dus we hebben besloten om nog wat langer met die gasten te chillen en het werk uit te stellen, waar we totaal geen problemen mee hebben :P

• 20 April 2009 - 09:38

Marco:

Chill expeditie australie!
    Gefeliciteerd nog met je verjaardag rijn, nog geprobeert te bellen na snoopgood(was op de 13e)
    maar kreeg met me dronken kop dat nr niet aan de praat.

Ltr Marco

• 20 April 2009 - 21:22

Annemarie:

Hallo mannen,
    Lekker relaxed leventje hebben jullie daar zeg! Behalve dan die regen. (Hier is het trouwens al een paar weken mooi weer.)Is daar ook een soort regentijd? Fijn dat alles zo goed gaat. Ik miste wel nieuwe foto's.
    Dikke X.

• 22 April 2009 - 13:42

Jolien+Herman:

Vanuit Peking SomsPC an!!Haha!Einde Bericht :)

• 23 April 2009 - 09:21

Jolien:

Hey, dat vorige berichtje kwam niet helemaal goed door Hij ging opeens over in het Chinees Blijft lastig die computers hier Enjoy dudes!Wij moeten morgen alweer naar huis xx

• 25 April 2009 - 13:08

Cor:

Hey boys,
    fijn om weer wat te horen van jullie, blijven jullie maar lekker chillen tot het geld helemaal op is.
    Ik heb ook lekker gechild in Texas en Florida, was heerlijk, ben net weer thuis.
    groeten van Cor

• 25 April 2009 - 14:50

Joyce:

Hi guys,

Klinkt heerlijk al dat relaxen in die mooie natuur daar! Hoop wel gauw weer wat foto´s te zien. Florida was super leuk! Nu weer hard aan het werk :-)

Liefs xxx