Australie!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Pim & Rijn Kuit & vd kleij - WaarBenJij.nu Australie!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Pim & Rijn Kuit & vd kleij - WaarBenJij.nu

Australie!!

Door: rijn en pim

Blijf op de hoogte en volg Pim & Rijn

06 Maart 2009 | Australië, Sydney

heyy!
Na nog eens 9,5u vliegen, dan eindelijk onze hoofdbestemming Australie bereikt!
De eerste dag waren we een beetje verrot, niet geslapen in het vliegtuig en om 06.30 aangekomen in sydney. Daarna met onze loodzware backpacks op de rug op zoek naar een slaapplaats. Na een tijdje zoeken vonden we een goeie plek in de wijk Kings Cross. Waar we meteen op de bedden neercrashten en ff onze rust pakten. Na fftjes te hebben gelegen gingen we de stad in en zijn na een uurtje lopen bij het Sydney Aquarium beland. Het aquarium was heel mooi.
Daarna terug naar de kamer waar we ff gerust hebben en lekkere pasta voor onzelf hebben gemaakt.
We hoorden van iedereen dat het elke avond feest is op het dak vd hostel, dus daar zaten wij de rest vd avond/nacht. Schitterend uitzicht, gezellige mensen en een flesje rum uit Thailand -> geslaagde avond.

Volgende dag met onze brakke kop de hele dag door sydney geslenterd. Via de royal botanic gardens, langs het opera house, de haven en de brug op.

Nu, de volgende ochtend, op zoek naar een auto en beginnen met touren.

slu!

ps: we hebben een simkaart! tel nr:0406486899 landnr australie is volgens mij 61.
Mam, kan jij ff in een berichtje zetten hoe dat goedkope bellen werkt zoals je altijd met joyce doet?x

• 05 Maart 2009 - 22:26

De Gebronzde God:

pokerstand

PIB : 8
    RIJN: 18

• 06 Maart 2009 - 05:58

Lida:

Hey lieverds.
    Eindelijk een bericht van jullie. We begonnen ons al een beetje zorgen te maken. Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Ziet er ook fantastisch uit daar.
    Ik heb jullie al geprobeerd te bellen, maar jullie namen niet op.

We kunnen jullie bellen via Budgetbel. Met de vaste telefoonlijn naar jullie mobiel kost het 3 cent per minuut.
    Het inbelnummer is 0900-1230273 (wachten op instructies)daarna jullie nummer 406486899.

Nog heel veel plezier jongens.

Kus Lida

• 06 Maart 2009 - 06:04

Lida:

Voor jullie nummer moet natuurlijk wel het landnummer 0061 gedraaid worden.

• 06 Maart 2009 - 06:25

Annemarie:

Hallo,
    Jullie dachten vannacht zeker:'Laten we ze daar in Nederland 's nachts eens aan het werk zetten en laten ervaren hoe een gebroken nacht voelt?" Pfff dus! Prima idee om een auto te kopen. Levert boel vrijheid en minder sjouwen op. Leuke foto's, goed dat jullie jezelf ook laten zien. Voorzichtig rijden hè, Pim. En maar weer verder genieten. Ik ga snel bellen.
    XXX

• 06 Maart 2009 - 16:47

Marco:

wow 9uur vliegen nog
    das nog verder dan ik d8.

Let met auto kopen erop
    dat de banden niet schuin gesleten zijn. En dat er geen vochtige plekken in en om de motor te zien zijn(olie mag wel oude autos zweten).
    Als de de motor schoon is gemaakt
    is het iig niet te vertrouwen.

Zou niet chill zijn als je een auto met kapote koeling hebt in australie.

Veel plezier verder, en ben benieuwt naar het volgende bericht

-Marco

• 07 Maart 2009 - 12:06

Cor:

Hey boys,
    hoop dat de car lekker rijdt en veilig is. Kijk wel uit he.
    Heb je al een paar gebeld Pim, maar je was steeds unavailable.
    Las net in de krant dat een cycloon jullie kant uit komt met veel regen, dus let op. Zullen die branden eindelijk wel blussen.
    Veel plezier!!
    Corpap

• 08 Maart 2009 - 13:15

Joost :

zo, dan zitte jullie eindelijk in australie. lekker hoor. ik ga binnekort ff probere te belle en hoop dat t ook niet zo duur is via mobiel aangezien ik niet met huistel. naar 0900 nrs. kan belle.. veel plezier nog en niet teveel feesten hè ;) anders is t geld te snel op ;) kijk uit naar t volgende bericht, greetz Joost

• 08 Maart 2009 - 20:49

Joyce :

Heeeeeel veel plezier in sydney en kijk uit met aan de andere kant van de weg rijden ;-) zal wel ff wennen zijn. Leuk die foto's!! Ik wil gauw meer zien.

Liefs

• 08 Maart 2009 - 21:02

Tabes:

hey jongens leuk van die sms die julie stuurde:) dan nu eindelijk in australie hopelijk lukt het snel met die auto dan kan het trekken echt beginnen, ooh en pib we moesten vandaag op murphy passen:) we hebben der 4 keer uitgelaten:) ze vertelde dat ze je heel erg mist:P binnekort bel ik ff bereid je voor groet Tabes

• 09 Maart 2009 - 22:22

Clemens En Marianne:

Hoi Pim en Marijn!
    Geweldig wat jullie tot nu toe al hebben beleefd. En nu per auto door Australie: rij voorzichtig! We hebben niet eerder kunnen reageren want waren een kleine week in Steinach met elkaar en hebben lekker geskied: er was echt veel sneeuw dus goede piste's. Ja Pim, dat gaan wij ook nog een keer doen met elkaar: goede herinneringen toch? Melanie gaat weer terug naar Barcelona waar zij o.a. gaat gidsen de komende maanden. Dikke kus van ons allemaal en we proberen je gauw eens te bellen. Lfs. Clemens Melanie Rogier en Marianne xxxx

• 10 Maart 2009 - 06:44

Rianne:

Hey boys,

Australie bereikt, geweldig! Leuke verhalen en leuke foto's. Jullie houden het thuisfront goed op de hoogte. Ik kan mij herinneren ook weleens in Kings Cross te zijn geweest, maar dan in Engeland... ;) Aquarium ziet er ook goed uit zeg! Bram en ik zijn jaloers!! Wij hebben inmiddels wel al concrete huwelijkreisplannen...
    Veel plezier!!

Liefs Rianne

• 14 Maart 2009 - 08:31

Morris:

yoo gasten,

Ik zie dat jullie veel meemaken en ook de rust pakken. Ga zo door met het leven en hopen dat jullie voorlopig geen voedselvergiftigingen binnenkrijgen :o. Geniet van de tijd want die gaat snel :s..

sluuu morr!s

• 14 Maart 2009 - 16:49

Leonor:

Hey jongens,
    Ik begin nu wel jaloers te worden.. :S
    Dat elke dag naar je werk moeten is ook niks hoor XD
    Ik lees dat jullie een auto gekocht hebben? Ik dacht dat jullie er een zouden huren, maar dat is vast duurder dan een kleintje kopen gok ik zo..
    Het lijkt me dat dit nu al een reis is waar jullie nog jaren aan terug zullen denken, als de best reis van jullie leven :D

X