Aankomst in Bangkok - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Pim & Rijn Kuit & vd kleij - WaarBenJij.nu Aankomst in Bangkok - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Pim & Rijn Kuit & vd kleij - WaarBenJij.nu

Aankomst in Bangkok

Door: rijn en pim

Blijf op de hoogte en volg Pim & Rijn

14 Februari 2009 | Thailand, Chiang Mai

Na een reis van 15uur zijn we dan eindelijk in Bangkok aangekomen, het begin van onze reis. Op het vliegveld hebben wij een taxi gepakt naar een soort Thaise VVV. Hier werden wij goed ontvangen en hebben we onze 20daagse tocht door Thailand gepland.
We zijn begonnen met 2,5e in Bangkok. De eerste avond waren wij erg verrast door de drukte en de hitte.
Overal waar je loopt zijn kraampjes en eetwagentjes op straat, om de paar meter probeert iemand je iets aan te smeren. Na die eerste avond waren we er eigenlijk wel aan gewend en zijn we de stad gaan verkennen.

Tuk-tuk's zijn hiervoor de beste manier. Voor 20-30 Baht (50cent) werden wij een uur lang door bangkok gereden langs allerlei bezienswaardigheden. We hebben vooral veel tempels bekeken, wat erg indrukwekkend was.

Op de 3e dag in Bangkok hebben wij 's avonds de nachttrein naar Chiang Mai gepakt. In de te kleine bedden, gemaakt voor de thai, hebben wij nog wel goed kunnen pitten waardoor de 16 uur lange reis goed te doen was.
Nu wij hier rondlopen valt ons meteen de chillere sfeer op, veel minder verkeer en chaos waardoor de hitte minder intens is.

Morgen begint onze 3-daagse trektucht door de bushbush. Waar wij lopend, op een raft en op de rug van een olifant de jungle gaan verkennen. Overnachten doen we in een dorpje van houten hutjes zonder elektriciteit.

Voor nu, groeten uit Thailand en ons volgende verhaal zullen wij over 5-6 dagen schrijven vanaf het eiland Samui!

• 14 Februari 2009 - 08:53

Cor:

Hey Pim en Marijn, heerlijk dat bericht van jullie. Geniet met volle teugen en laat ons ook fotoos zien. Take care!
    gr. Cor

• 14 Februari 2009 - 09:20

Annemarie:

Hoera! Een berichtje!
    Wat fijn dat alles zo goed gaat en wat hebben jullie in die paar dagen al veel gedaan. Erg spannend hoor, die trektocht. Gaan jullie met een groep? X,Annemarie

• 14 Februari 2009 - 09:55

Lida:

Hey lieve boy's,
    Wat heerlijk om een bericht van jullie te ontvangen. Net iets voor jullie om je voor 50 ct rond te laten rijden! Wat spannend die tocht in de jungle op die oliefant. Ik wens jullie heel veel succes en plezier.
    Dikke kus Lida

• 14 Februari 2009 - 10:30

Leon:

Yoo
    geniet maar van die hitte! heb weer eens een nachtje door gehaald en gelijk begonnen met werken. en het was koud!!!! Jullie gaan zeker leuke dingen doen.
    mzzl

• 14 Februari 2009 - 10:33

Jolien:

Pim en Rino! Ik zat al de hele tijd te F5-en en ja hoor, eindelijk een teken van jullie! Klinkt superleuk. Ben ontzettend jaloers hier achter mijn computer aan de scriptie bij 1 gr. buiten.. Doe voorzichtig en geniet vooral! Xx

p.s. Rijn, heb je al een leuk cadeautje voor mij op 't oog ;)

• 14 Februari 2009 - 13:14

Joost:

Hé Kerels, ik zit elke dag al te kijken of jullie al wat geschreven hadden en eindelijk is daar dan een berichtje. Heel erg vet wat jullie tot nu toe gedaan en hebben en ook heel cool wat julie nog van plan zijn te doen. Heel veel plezier en ik kijk uit naar jullie volgende bericht. Greetz Joost (en me paps en mams ;))

• 14 Februari 2009 - 13:39

Tabes:

wow jullie leven nog:D klinkt echt cool wat jullie allemaal aan het doen zijn. ben benieuwd naar jullie nieuwe avonturen hou je goed vast aan de olifant ze schijnen nogal te wiebelen groetjes tabes en aimee!

• 16 Februari 2009 - 17:27

Charlotte:

Hé Pim en Marijn, leuk een berichtje van jullie! Het klinkt echt super daar in Bangkok. Lekker weer, mooie ervaringen etc, hier is het maar saai, koud en regenachtig.

Veel succes en plezier met jullie tocht door de bushbush.

Liefs, Charlotte

• 17 Februari 2009 - 07:25

Rianne:

Hey Marijn en Pim,

Wat leuk dat jullie nu al een berichtje hebben achtergelaten! Klinkt geweldig allemaal. Ben heel benieuwd naar het vervolg... Geniet van jullie reis.

Liefs Rianne

• 17 Februari 2009 - 16:33

Leonor:

Hey jongens!
    Klinkt alsof jullie je goed gaan vermaken daar :D Aan de hitte wen je vanzelf denk ik.
    Met die tocht door de bush bush hebben jullie dan een gids of gaan jullie met een groep? Zijn jullie al nederlandse backpackers tegen gekomen?

X

• 17 Februari 2009 - 21:11

Clemens En Marianne:

Hoi Pim en Marijn!
    Even een krabbel van ons uit Hoofddorp. Ja Pim, dat was afgelopen dinsdag wel een emotionele dag: Joyce kwam 's ochtends aan uit de United States en jij vertrok naar het verre oosten.Gezellig dat we met elkaar zo lekker hebben gegeten bij Lida: wat waren Cor en jij verrast met de komst van Joyce.Die zit inmiddels weer in Dallas en voor jullie breekt nu een geweldige tijd aan. Fijn horen dat alles goed is verlopen. We blijven jullie volgen: geniet ervan en tot hoors!
    Dikke kus van ons xxx Rog Clem en Mar.