Onze Reis - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Pim & Rijn Kuit & vd kleij - WaarBenJij.nu Onze Reis - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Pim & Rijn Kuit & vd kleij - WaarBenJij.nu

Onze Reis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Pim & Rijn

02 Februari 2009 | Nederland, Hoofddorp

Hey allemaal,
volgende week (10feb) is 't dan zover, onze reis gaat dan beginnen! We vliegen dinsdag 's avonds naar Londen waar wij meteen een overstap zullen maken op een rechtstreekse vlucht naar Bangkok, Thailand.
Wij zijn van plan om hier in 3 weken tijd zoveel mogelijk te zien, van zowel het vaste land als de eilanden. Hierna zullen wij doorvliegen naar Sydney, Australie, waar wij 4,5e maand zullen rondtrekken. 13 Juli vliegen wij dan van Sydney door naar Christchurch, waar wij 3 weken het zuidereiland van Nieuw-Zeeland zullen bekijken. Uiteindelijk zullen wij nog voor 1 week in sydney verblijven om de hele trip goed af te sluiten. 11 Augustus zijn we dan weer terug in NL.

We zullen proberen elke week een nieuw berichtje te plaatsen, zodat we jullie op de hoogte kunnen houden van waar we op dat moment verblijven en wat we allemaal meegemaakt hebben.

Het volgende bericht schrijven we vanuit Thailand!

• 02 Februari 2009 - 15:26

Suus Groen:

Het Pim,

Wat onwijs cool dat je die reis gaat maken!! Echt super veel plezier gewenst!!! Ik ben benieuwd naar je verhalen!!

Kuss Suus

• 02 Februari 2009 - 18:08

GolvaD:

I hope u will have a blast man <3

• 02 Februari 2009 - 19:20

Renee:

maak me maar weer jaloerss pimmieee! gemenerik :(

maar toch wens ik je echt heel erg veel plezier, geniet ervan, en ik verwacht dat je me gaat overdonderen met je verhalen als je terug komt!
    echt maak er een super tijd van!!

kijk je uit dat je me niet te erg gaat missen?
    haha!

kussieee

• 05 Februari 2009 - 13:51

Joyce:

Hiii Pim & Marijn,

Geniet van jullie grote avontuur. Ben ontzettend benieuwd naar de verhalen en foto's!! Have fun!

Liefs Joyce

• 07 Februari 2009 - 19:05

Tjibbe:

dag wereldreizigers,

geniet van jullie mooie trip. zo'n reis is de mooie ervaring. en als jullie elkaar zat worden gewoon een nachtje niet in hetzelfde bed slapen.

sawedee krab & take care

• 09 Februari 2009 - 18:32

Morrie:

Succes met inpakken zo ;p

• 10 Februari 2009 - 08:01

Peter:

Go for it! En creeer je eigen Platform! ;)

• 11 Februari 2009 - 12:56

Don Morris:

yoo rinus en pimmekus, ik was vergeten te bellen gister, bij deze nog een goeie reis en geniet van de wereld!

sluuu

• 11 Februari 2009 - 13:00

Joost:

zijn jullie dr al of niet ;)

• 12 Februari 2009 - 16:11

Tabes:

al iemand aan de slinger?:)

• 12 Februari 2009 - 23:42

Marco:

Tabes, ze liggen allebei ziek op bed in een hotel
    daarom hebben ze nog geen berichten geschreven :P

• 14 Februari 2009 - 00:52

Joost:

Jongens het is zonde dat jullie er nu niet bij zijn maar ik heb tabes ze record verbroken.. 1x inkopen en eindigen met 58 euro.. heel ziek. hoop snel van jullie te horen, greetz Joost en the gang